Våre forsikringer

Med HELP Forsikring får du en spesialisert advokat på din side.
Våre advokater har spesialkompetanse på samtlige rettsområder som våre forsikringer dekker.

Boligkjøperforsikring

Selv om selger oppgir relevant informasjon om boligen, og eiendomsmegleren gjennomfører oppdraget korrekt, er det ikke mulig å gardere seg mot uforutsette problemer når du kjøper bolig. Boligkjøperforsikring gir advokathjelp ved feil og mangler på kjøpt bolig. Med tilleggsdekningen Boligkjøperforsikring Pluss får du også advokathjelp til andre rettsområder i privatlivet som gjerne dukker opp i forbindelse med boligkjøp.

Advokatforsikring

HELP Advokatforsikring gjør advokathjelp tilgjengelig for alle, til en pris man har råd til. Vi svarer når du har behov for gode råd, og hjelper deg når det foreligger en konfliktsituasjon som krever mer omfattende bistand.

WebHELP

Ulovlig og krenkende nettpublisering er et økende samfunnsproblem og mange føler seg rettsløse. WebHELP er en forsikring mot ulovlig og krenkende nettpublisering. Forsikringen gir deg juridisk bistand og hjelp til å få slettet innhold på internett.

Forbrukerkjøpsforsikring

Mange av oss opplever problemer etter kjøp av varer og tjenester. Dessverre er det slik at klagene ikke alltid fører fram.

ID-tyveriforsikring

Datatilsynet mener at hver nordmann risikerer å bli utsatt for forsøk på ID-tyveri to-tre ganger i løpet av livet.